FAQ – česta pitanja

1. ŠTA JE INDIVIDUALNO PUTOVANJE?

Individualno putovanje znači da sami možete birati datum putovanja, mesto polaska i dužinu boravka na destinaciji. Individualno putovanje je idealno za one putnike koji ne žele ili ne mogu da se uklope u tačno definisane datume i itinerere ili ne žele da putuju sa grupom. U skladu sa zahtevima klijenta mi kreiramo ponudu koja će se najbolje uklopiti u željene okvire.

2. ŠTA JE POTREBNO ZA REZERVACIJE?

Proces kreiranja rezervacije je veoma jednostavan – potrebno je samo da nam pošaljete ime i prezime putnika (mora biti isto kao u pasošu sa kojim putnik putuje) i kontakt telefon. Rezervacija se može izvršiti putem email-a ili telefona.

3. DA LI MOGU DA REZERVIŠEM PUTOVANJE AKO NISAM IZ BEOGRADA ILI SRBIJE?

Svakodnevno imamo veliki broj klijenata iz inostranstva i sva komunikacija se obavlja putem email-a, telefona, Viber ili WhatsApp aplikacije. Naša prednost i jeste u tome što nije potrebno da dolazite u agenciju kako biste dobili ponudu za putovanje, napravili rezervacije ili izvršili uplatu. Svu potrebnu dokumentciju vam šaljemo na email, a uplatu možete izvšiti u bilo kojoj banci u vašoj zemlji ili pošti na osnovu predračuna koje vam šaljemo.

4. DA LI IMATE POSLOVNICU VAN BEOGRADA?

Trenutno se naša poslovnica nalazi samo u Beogradu, u ulici Milutina Milankovića 25b (zgrada Ursa). Međutim, nije potrebno lično prisustvo kako bi se realizovale rezervacije i izvršila uplata. Svakodnevno imamo veliki broj putnika iz regiona i drugih zemalja i sva komunikacija se odvija neometano putem email-a, Viber ili WhatsApp aplikacije.

5. KADA SU POLASCI?

Polasci nisu unapred definisani, sami možete birati datum polaska i povratka. Bitno je samo da datum putovanja nije previše blizu (npr. 1-10 dana) kako bismo imali bolju raspoloživost kapaciteta.

6. KAKO MOGU DA PLATIM PUTOVANJE I DA LI JE MOGUĆE PLAĆANJE NA RATE?

Plaćanje avio karata vrši se u celosti u gotovini ili preko računa po srednjem kursu NBS onog trenutka kada avio karta mora da se izda. Plaćanje hotelskog smeštaja i ostalih tipova usluga vrši se u celosti ili u 2 ili više rata, prema sledećem:

  • Za rezervacije izvršene izvršene dva meseca ili više pre početka putovanja 30% od iznosa odmah, dodatnih 30% do 45 dana pre početka putovanja, i ostatak od 40% do 22 dana pre početka putovanja.
  • Za rezervacije izvršene mesec do dva meseca pre početka putovanja 40% iznosa odmah i ostatak od 60% do 22 dana pre početka putovanja.
  • Za rezervacije izvršene manje od 22 dana pre početka putovanja, plaćanje se vrši u celosti.
7. KAKO SE VRŠI PLAĆANJE IZ INOSTRANSTVA?

Plaćanje iz inostranstva se vrši u evrima u bilo kojoj banci na osnovu predračuna i instrukcija za plaćanje koje Vam šaljemo na e-mail. Nakon uplate potrebno je da nam pošaljete Swift (BIC) kao dokaz o uplati. Swift (BIC) je jedini valdini dokument na osnovu kojeg možemo izdati avio karte i fiksirati rezervacije hotelskog smeštaja i ostalih usluga.

8. KOJA DOKUMENTACIJA SE DOBIJA NAKON UPLATE?

Nakon izvršene avansne uplate klijent dobija prijavu za putovanje/račun, Ugovor o putovanju, Potvrdu garancije putovanja, Opšte uslove putovanja. Nakon izvršene celokupne uplate klijent dobija elektronsku avio kartu, vaučere za rezervisane usluge, finalni račun i fiskalni račun.

9. ŠTA OD DOKUMENTACIJE PUTNIK TREBA DA PONESE SA SOBOM?

Potrebno je poneti pasoš i vaučere za usluge koje ste rezervisali (npr. za hotel i transfer). Takodje je potrebno da posedujete vizu za destinaciju na koju putujete. Ukoliko je putno zdravstveno osiguranje obavezno za destinaciju na koju putujete (npr. Kuba), potrebno je da poneste polisu putnog osiguranja sa sobom.

10. KOJI SU USLOVI STORNIRANJA?

Storniranje se vrši u skladu sa Ugovorom i Opštim uslovima putovanja.U slučaju odustanka putnika od putovanja, primenjuju se sledeći storno penali za hotelski smeštaj, kružne ture, transfere, izlete, krstarenja:
ako se putovanje otkaže do godinu dana pre početka putovanja (blagovremeni otkaz) – iznos administrativnih troškova koji iznose 5% od ugovorene cene putovanja, 20% ako se putovanje otkaže do 42 dana pre početka putovanja, 35 % ako se putovanje otkaže od 41-30 dana pre početka putovanja, 45 % ako se otkaže 29 do 22 dana pre početka putovanja, 55 % ako se otkaže 21 do 15 dana pre početka putovanja, 75 % ako se otkaže 14 do 7 dana pre početka putovanja, 85 % ako se otkaže 6 do 1 dan pre početka putovanja, 100 % ako se otkaže na dan putovanja ili u toku putovanja. Pomenuta skala otkaza odnosi se na otkazivanje putovanja koji obuhvata isključivo uslugu smeštaja I pratećih turističkih usluga, ne računajući avionski prevoz. Otkazivanje avio karata podleže pravilima avio prevoznika u skladu są tarifom na dan izdavanja avio karte.Ukoliko je putnik odustao od ugovora zbog okolnosti koje nije mogao izbeći ili otkloniti i koje bi, da su postojale u vreme zaključenja ugovora predstavljale opravdan razlog da ne zaključi ugovor, kao i u slučaju ako je putnik obezbedio odgovarajuću zamenu ili je zamenu našao sam organizator, Organizator ima pravo na naknadu stvarnih (učinjenih) troškova.

11. DA LI SU AVIO TAKSE UKLJUČENE U CENU?

Sve naše ponude uključuju avionske takse.

12. DA LI POSTOJE SKRIVENI TROŠKOVI U PONUDAMA?

Naše ponude ne sadrže skrivene troškove. U svakoj ponudi je jasno navedena cena za svaku uslugu (avio karta, hotelski smeštaj, transferi, vize).

13. DA LI SU RASPOLOŽIVOST I CENE USLUGA PODLOŽNE PROMENI?

Raspoloživost i cene avio karata su podložne promeni sve dok se avio karta ne izda. Raspoloživost i cene hotelskog smeštaja i ostalih usluga su podložne promeni dok se ne izvrši uplata i ne fiksiraju rezervacije.

14. DO KADA JE POTREBNO PRIJAVITI SE ZA PUTOVANJE?

Ne postoji konačan rok za prijavu, ali je naš savet da se u proces organizacije upustite minimum 20 dana pre početka putovanja, zbog bolje raspoloživosti i cena. Što je datum putovanja bliži, cene su više.

15. KADA JE POTREBNO ZAPOČETI SA ORGANIZACIJOM PUTOVANJA?

Idealno bi bilo ukoliko biste putovanje mogli da rezervišete 6 meseci unapred, kako biste iskoristili First Minute popuste i bolju raspoloživost hotela. Putovanje nije dobro rezervisati ni mnogo unapred (npr. godinu dana), jer se u međuvremenu mogu pojaviti bolje cene avio karata, a određeni hoteli mogu dati specijalne ponude. Savetujemo da se sa organizacijom putovanja krene bar 20 dana ranije.

16. ŠTA ZNAČI KADA JE HOTEL NA UPITU?

Ukoliko je hotel ili drugi tip usluge na upitu, potrebno je da primimo akontacionu uplatu kako bismo pokrenuli upit. Ukoliko se upit potvrdi rezervacija ODMAH postaje fiksna i podleže storno penalima u skladu sa Opštim uslovima putovanja. Ukoliko se upit ne potvrdi celokupan uplaćeni novac će Vam biti vraćen ili prebačen na rezervaciju drugog hotela.

17. DA LI IMATE PONUDU HOTELA I KOJI NISU NA SAJTU ILI U KATALOGU?

U ponudi imamo veliki broj hotela na svim destinacijama, ali tehnički nije moguće prikazati ih sve na sajtu. Ukoliko ste zainteresovani za hotel koji se ne nalazi na našem sajtu, slobodno nam pišite kako bismo proverili cene i raspoloživost.

18. KOJI TIP USLUGE JE NAJBOLJE REZERVISATI NA DESTINACIJI?

Na pasivnim destinacijama i destinacijama gde je vanpansionska potrošnja visoka savetujemo rezervaciju all inclusive usluge, punog pansiona ili polupansiona. Ukoliko je za destinaciju karakterističan aktivan odmor i niska vanpansionska potršnja, dovoljno je rezervisati noćenje sa doručkom.

19. KOJA JE RAZILKA IZMEĐU ALL INCLUSIVE USLUGE, PUNOG PANSIONA I POLUPANSIONA?

Polupansion podrazumeva doručak i večeru; pun pansion doručak, ručak i večeru; All Inclusive uključuje doručak, ručak i večeru, odabrana alkoholna i bezalkoholna pića, a dodatne All Inclusive usluge zavise od odabranog hotela.

20. DA LI IMAMO VODIČA NA DESTINACIJI?

Kako su u pitanju individualna putovanja, nemate vodiča koji će biti sa vama tokom putovanja. Na svakoj destinaciji postoji agencija na licu mesta koja je zadužena za putnike tokom celog boravka i kojoj se možete obratiti ukoliko dođe do bilo kakvih problema na destinaciji, ukoliko želite da rezervišete izelete i slično.

21. DA LI JE MOGUĆA PROMENA IMENA?

Promena imena nije moguća kod rezervacije avio karte. Promena imena kod rezervacije hotela je moguća, uz važeće uslove.

22. DA LI JE MOGUĆA PROMENA DATUMA NAKON IZVRŠENE UPLATE?

Promena datuma putovanja nakon izvršene uplate je moguća uz doplatu, u skladu sa sa tarifom i trenutnom raspoloživosti, kao i važećim uslovima.

23. DA LI JE MOGUĆA PROMENA TIPA SOBE ILI USLUGE NAKON IZVRŠENE UPLATE?

Promene su moguće nakon izvršene uplate uz eventualnu doplatu, u zavisnosti od trenutne raspoloživosti.